söndag 11 november 2012

Innan idag yrade jag och pappa runt på Ikea för att se vad jag ska ha till mitt rum. Problemet ligger i vad jag egentligen vill ha? Men jag är inte väldigt sött i mig jag är lite mer tuffare eller vad man ska säga. Den söta stilen ligger istället i mitt rum. Men det är så himla svårt. Först skulle vi ha en soffa med fåtöljer och så.. Men jag har inte så jätte stort rum så det tar så jäkla mycket plats. Så jag ska få pappas lilla säng och sen ska vi ha en fåtölj tror jag ..jag vet inte. Vi ska åka iväg till YLVA imorgon och titta. Men sen hittade jag en bild på WEHEARTIT och tyckt att det såg ganska enkelt och mysigt ut. Men såklart ser ju inte mitt rum ut sådär men det ser mysigt ut med alla filtar kuddar osv. Och ja där är ju en fåtölj;) Och tänk er med lite rosa detaljer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar