söndag 11 november 2012

Feeeelling like a gorilla.

Idag skulle jag kunna säga att jag mår bra och mår inte ett dug illa men så dum som jag är stack jag på dansen nu mellan 17-18, vilket kanske inte var det bästa efter man har varit sjuk. Nu mår jag illa som en gorilla. Jag hoppas det försvinner snart. Livet suger nu alltså det kan inte gå sämre för mig. Ingen koll på läxorna och dansen går åt skogen pga sjuk,skador osv och när allt detta går dåligt då är livet inte OKEJ. Jag hade tänkt och plugga ifatt mig nu men nej det ska jag inte. Jag brukar alltid plugga hårt men jag förtjänar att ta det lugnt. Jag har fasiken lidit nu flera dagar av att inte få dansa och bara varit hemma. Så läxorna dem ska jag ta det lugnt med. Detta var lite information hur det står till för mig. Tur att vi har något som kallas bokvecka i skolan..kan man sitta och läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar