fredag 9 november 2012

En jäkla massa skit

Är nu på bättringsvägen tror jag. Har inte lik ont i magen och känner mig lite mer som en människa. Men ska ta det lugnt i helgen så jag verkligen blir frisk så jag pallar denna vintern och höst. Fö jag är verkligen trött på att vara sjuk. Först blev jag jätte förkyld och stannade hemma från skolan i typ en vecka. Sedan hade jag problem med knäna och trodde att jag aldrig mer skulle kunna dansa igen typ. Efter det blev jag ännu en gång dunder förkyld. Sen efter det fick jag typ en inflammation i hälen dock bara över 2 dagar men det suger ändå. Och nu fick jag kräksjukan..man bara jo men tack. Jag har missat en jävla massa dans och jag får paaaaniiik ångest. Nästa vecka ska jag träna som ett jäkla djur. För det ska sitta som 1 plus 1 i min hjärna. Missade också showgruppen idag ..hehe. Streeess. Hjälper också att Emma säger att dem har gjort klart den dansen och den ska vara med i öppningsnumret man bara ****
Ingen mer jäkla sjukdom här inte!

Lite bilder från dansen, skolan och en när jag var sjuk och Sigge gjorde mig sällskap !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar