onsdag 18 juli 2012

Maaardröömar.

Shiit, inatt drömde jag riktigt läskiga mardrömmar. Det kändes som det var verkligt. Först drömde jag om att jag hade någon sån här jätte konstig vän. Hela hennes hus var fullt med ormar. Och jag som hatar ormar får panik. Hon var jätte taskig mot mig och börjar kasta massa ormar på mig. Så dem krälar upp sig på min kropp. Sen kastade hon en liten orm på mitt huvud. Herregud, den typ ramla ner till min axel. Jag vaknade av skräck. Tårarna rann ner från min kind. Det kändes som ormen fortfarande satt kvar på min axel. Det var riktigt hemskt ! Vågade knappt sova om igen. Men jag var så himla trött. Sen när jag somnade om igen drömde jag om att jag var en vampyr. Typ en prinsessa. Så det blev krig. Det var några som försökte döda mig så folk sprang efter mig och sånt. Vilken panik. Som tur var vaknade jag igen för pappa ringde. Så jag har haft riktigt hemska mardrömmar inatt. Nånting som jag inte vill uppleva igen men nåntng jag säkert kommer göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar