onsdag 18 juli 2012

Lite om meeej:)

Såg denna på Emmas blogg och tänkte, jag snor den ! Hehe ..
Namn: Nicole Isabella Jensen
Ålder: 13 snart 14:D
Längd: 1.62 typ.
Sko-storlek: 38.
Född: Lund.
Bor: Landskrona.
Gör just nu: Tittar på TV & fyller i den här listan.
Allmänna frågor:
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Känslig, tänker inte efter ibland och blir lätt irriterad.
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, rolig? och att jag alltid är mig själv.a Vad är du rädd för: Ormaaar..
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag har ett bra självförtroende. Inte för mycket och inte för lite;)
När grät du senast: Inatt när jag hade en äcklig mardröm.. Haha.
När skrattade du senast: Igår.
Vem åkte du bil med sist: Min pappa.
Vem åt du mat med sist:  Helt själv.. :( Haha..
Vem sov du hos sist: Saga.
Vem sov hos dig sist: Emma.
Vad var du rädd för när du var liten: Typ allt. Var en riktig mes..
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Prinsessa och frisör..
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:  Sjuuuukt många gånger, haha. Man trillar ju alltid.
Värsta smärtan du råkat ut för: Förmodligen när jag bröt armen. Ramlade ner från en gungbräda..
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina underbara vänner, familj och dans<3
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När man har förlorat någon  .. Eller när någon har svikit en.
Har du någonsin sportat: Klart ! Gymnastik, innebandy, nu dans och mmm..
Vad finns alltid i din handväska: Mobil, nycklar, plånbok.
Har du varit utomlands någon gång: Yesbox. Många gånger!
Vilken plats var finast: Alla var jätte fina men Island var nånting av det finaste jag har sett.
Största stad/städer du varit i: New York...Orkar inte skriva dem andra..:)
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad!
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Hund eller katt: Hund !:D
Kött eller fisk: Kööööött!
Aftonbladet eller expressen: Läser inte någon av dem.
McDonalds eller MAX: McDonalds.
Sverige eller Utlandet: Jag älskar mitt land men utlandet är underbart.
Charter- eller skidsemester: Soooool.
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Är ju mycket för mörkhåriga men där finns ju söta ljushårga också..
Sommar eller vinter: Sommar.
Vår eller höst: Vår!
Flyg eller tåg: Flyg är ju läskigt men det är ju smidigast.
Bil eller buss: Bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar