onsdag 18 juli 2012

PRESENT.

Fick reda på igår att Emelie skulle ha en födelsedagsfest på fredag och tänkte shiit vad ska jag köpa? Igåkväll satt jag och tänkte vad är en bra present? Jag tänker iallafall så att man vill ha något personligt. Gärna foton och såna saker som ger mycket minne. Jag är en sådan person som inte hade blivit sådär jätte glad av att få en svin dyr väska. Nej men ni förstår. Om man hade varit svin rik. Jag vill hellre ha något personlig något som ger kärlek istället för något dyrt matrial. Så nu har jag kommit på en jätte gullig present. Så jag kan se om pappa kanske vill köra in till stan? Jag vet var det finns nu hoppas jag bara att det finns kvar. Blev du nyfiken nu Emelie? Om denna present inte finns kommer jag seriöst få paniiiiik. Jaja, mitt problem. Hihi, hörs senare.



Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar