måndag 25 juni 2012

SOL, VIND OCH VATTEN..

REGNET DET BARA ÖSER NER OCH JAG BLIR SÅ BLÖT OM BÅDE SKOR OCH STRUMPOR..

I'M SINGING IN THE RAIN, I'M SINGING IN THE RAIN WHAT A GLORIES FEELING AND I'M HAPPY AGAIN...

Tänkte att dom textraderna passade in ganska bra vad det gäller vädret.. Läste nyss på Emmas blogg.. Hon e ju i Spanien, vilket irriterar mig sjuuuuukt mycket. Då skriver hon att det är så himla skönt att dem har badat och sånt.. Så säger hon hoppas ni har ett bra sommarlov ! Man bara ? Bra sommarlov var det ja.. Nja.. Om du hade kommit hem nu EMMA SÅ HADE DET VARIT LITE ROLIGARE !! Det e jätte kul att du har det gott och skönt men du förstår nog inte hur avundsjuk jag e på dig. Aaa får panik, vet du vad Emma, nästan gång ni sticker till Spanien räkna med mig ! OMG, det skulle varit härligt.

Jaja, det var ett lite meddelande till Emma, så vidare. Idag har det ju regnat hela dagen.. Så jag och Emelie stack hem till mamma. Vi gjorde inte så mycket. Tittade lite på tv och var ute och sjöng "I'M SINGING IN THE RAIN", jag vet helt onormala.. Stack sedan hem till pappa och var grymt trött. Sen har jag bara nördat mobilen hela kvällen.. Det var min dag. Man hade ju gärnat velat ligga på stranden. Men ja man får ju gilla läget..

KOOOOM HEM ! Saknar deej ju !



Ni får en bild på mig också bara för att.. Haha:P


Kram Nicole

4 kommentarer:

  1. Haha. Du får hänga med nästa gång då ju! ;) Saknar dig också!
    Föresten, snygg bild på mig ju...

    SvaraRadera