måndag 25 juni 2012

HÅRFÄRGER..?

Haha, idag skojade jag med Saga vilket var jätte kul enligt mig. Hon berättade för mig att hon hade färgat sina ögonbryn lite mörkare blabla. Så fick jag bara en tanke att nu ska jag skoja med henne och säga att jag har färgat mitt hår rött. Så då sa jag till henne att jag hade färgat det. Hon bad då såklart om en bild. Hon var överexalterad och trodde verkligen på mig. Jag tog då en bild från google och tog bort lite av personens ansikte så man skulle tro att det var jag. Ja, så skickade jag bilden. Hahahaha, hon trodde verkligen på mig. Men jag sa ju till henne sen att jag hade skojat med henne. Sen fick jag en liten tankeställare.. Hade det inte varit rätt snyggt att färga sitt hår rött? För jag har provat alla möjlig eller ja några stycken frisyrer men jag har aldrig färgat det. Men jag älskar min hårfärg jag tycker om den. Men jag känner bara för att göra något nytt. Jag vill liksom hitta min stil, jag vill vara lite.. Ja MIG. Så jag sökte upp bilder på rött hår och det är så jääääkla snyggt ! Men jag vet inte om jag skulle våga? Sen om man skulle ändra sig och ha sin gamla hårfärg blir det inte lite problen då? Aaah, jag vet inte vad jag ska göra?! Sen tycker jag det e skiiiit snyggt med ombre, vilket betyder att man har jätte mörk längst upp så blir det bara ljusare och ljusare. Det är ju också jätte fint ! Men jag känner att jag bara vill göra något annolunda, jag vill liksom sticka ut lite. Bara hitta en stil. Jag kanske är ute och cyklar nu? Eller? Helt förvirrad. Ja hoppas ni förstår vad jag menar. Men jag ska tänka lite på det..





Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar