onsdag 27 juni 2012

LUNCH

Heeej,

vet ni vad? Jag vaknade typ såhär 11.30 idag.. Jag vaknade ibland inatt och i morse pga värk i tänderna. Bytte ju tråd på min tandställning igår och det gör så jääkla oont! Så glömde jag ta Ipren igårkväll. Inte bara det, jag har fått en innebräna vid sidan av näsan också har det typ svullnat upp. Seriöst kan det bli värre?? Haha !

Iallafall sitter jag och väntar på pappa för vi ska gå ut och äta lunch, eftersom jag vaknade så sent pallade jag inte äta frukost så tänkte jag att vi går ut och äter lunch istället. Vilket jag tycker är en bra idée enligt mig. Så vi får höras mer sen..

En gammal bild från förra året i typ september eller något? Helt sjukt kunde sitta i linne och sånt då. Om ni undra vad det är för ring runt bilden är vårt solskydd som var lite för stort.. Hehe, men ganska coolt ändå.



Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar