fredag 15 juni 2012


Kolla vilken rolig bild jag hittade på Hanna och min kropp..Den är från igår. Berättade nog aldrig att hon var och hälsade på igår.. Hon var sjukt trött.. För hon hade festat dagen förre och jag som är lite rolig av mig höll ju på med henne att hon var bakfull. Det var sjukt roligt. Vi alltid så himla roligt tillsammans, det kvittar vad vi gör så har vi alltid roligt. Vi har kännt varandra sen jag nästan kom till världen.. Vi träffas inte så ofta men det är något jag bara ser positivt. För jag har ju kompisar jag umgås med varje dag och träffa hela tiden och det kan ju ofta bli så att man stör sig på varandra för man alltid är runt omkring varandra varje dag. Det är även lättare att tjaffsa. Men såklart är jag också sjukt glad at jag har andra vänner på min skola som jag är jätte tajt med. Om jag inte hade haft dom vet jag inte var jag hade tagit vägen. Men Hanna är speciell hon är liksom en annan sorts kompis. En kompis man inte träffar så ofta men vi är som syskon. Eftersom hon är 2 år äldre en mig så ser jag upp till henne ganska mycket. Nej, men det är så kul att ha en kompis som man inte träffar sådär varje dag men några gånger i månaden så har man så sjukt kul tillsammans. Kärlek till alla vänner idag<3 Ni e underbara:)

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar