fredag 15 juni 2012

SMYCKEN


Något som jag verkligen jag har börjat gilla på den senaste tiden är smycken. Innan hade jag aldrig smycken på mig, men sen bara tyckte jag det var snyggt att ha ett armband eller ring på mig. Det känns så konstigt att inte ha en ring på fingret eller ett armband. Nånting jag inte använder sådär jätte mycket är halsband. Det beror på vad det är för halsband, om det är ett ganska lång som går till naveln kan jag tycka är ganska häftigt. Eller såna dop halsband ni vet ett sånt hjärta, såna är jätte fina men eftersom jag inte är döpt så har jag inget. Men ni vet såna medel långa halsband, nja jag vet inte jag tycker bara inte om att ha det.. Men ni ser det armbandet på bilden, sånt har jag det är jätte fint. Egentligen tycker jag också att det kan vara snyggt att bara ha själva kedjan för den är också fin. Men när jag ska till skolan tart jag alltid smycken på mig, jag känner att jag är tvungen för annars känns det så bart. Men det är aboslut inget jag tycker är negativt ! Så tänkt på det när ni tar på er pryd outfiten med massa smycken, det ser mycket trevligare ut då !

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar