fredag 15 juni 2012

Första dagen på hela sommarlovet !

Tänkte nyss göra ett videoinlägg men det verkar inte funka.. Så det får bli text istället, det är ändå mycket bättre eftersom jag ändå suger på videoinlägg.. Haha ! Första dagen på hela sommarlovet, jo det kommer nog bli den slappaste eller den har varit det. Vaknade imorse jätte tidigt, typ vid 09.00 men gick inte upp förren 12.00? Åhh det var så sköönt att känna att man inte behöver gå upp för man ska någonstans. Så jag tog min lilla tid, åt frukost, duschade och lagade mat. Ja ni vet sånt där.. Men nu e klockan 15.00 och känner att Emma borde komma herm från Helsingborg nu innan jag dör typ.. Men vi ska nog träffas sen, får väl se vad vi gör, går ut eller dansa? Jag vet inte, vi får se. Men ni får ha en fortsatt bra.

Ni får bli utan foto, det verkar inte funka lägga upp ! Får daaamp..

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar