söndag 24 juni 2012

"Black Swan"

Vilken konstig dag det har varit? Ja jag vet inte.. Det är nog bara för att alla är borta och för att jag vaknade tidigt (enligt mig). Jo mamma åkte till Norge idag och kommer vara borta i 2 månader. Där blev ni allt chockade?! Nej, men hon kommer och hälsar på om tre veckor igen. Jo så jag fick gå upp i uttan för att hänga med och släppa av henne vid tågstationen, men vad gör man inte för sin mamma?:) Efter det var jag tvungen att åka hem till lägenheten igen där min syster fortfarande sov vilket jag också försökte göra men det funkade inte så det blev ett långt "Top model maraton".Spenderade hela förmiddagen för att packa, nu när man ska bo hos pappa så ville jag gärna ha med det mesta. På eftermiddagen kom jag hem till pappa där var även min andra syster Micchheee (Michelle). Det blev tv tittande. Såg för första gången "Black Swan", vet inte vad jag tyckte om den? Kanske lite för över dramatiskt? Men jag gillar ju att titta på dans och sånt..

Iallafall nu har jag precis hoppat ur duschen. Vilket var väääldigt sköönt. Har kännt mig som värsta äckliga gorillan.. Jaja tänker ni då "tack för informationen liksom". För att inte göra detta inlägget längre än vad det är ska jag avsluta med "NI E BÄST".




Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar