lördag 23 juni 2012

GOOODIS ELLER GLAAAASS?

Haha, ni vet sån panik man får när man inte har något hemma? Man måste verkligen ha socker eller nånting. Sån kväll har jag haft. Någon timme efter maten åt jag och mamma glass med jordgubbar vilket var jätte gott. Men sen efter man hade ätit upp det så ville man ju bara ha mer. Så sprang man där i skåpen och leta efter popcorn eller något. Men inget hittat.. Vilken paniiiik. Asså man skulle kunna döda för en godisbit! Efter en stund drog jag ut glassen från frysen igen. Faasiken vad gott det var.. Haha, här sitter jag och snackar om mina godisproblem, man bara öeeeh?

Iallafall glömde att berätta innan maten stack jag och Beeecky och hämtade ett par kläder till mig från en kompis. Brukar få kläder från henne. Jag kan ju visa dem i något inlägg när jag får tid.
Jaja, nu såg jag att det är en film här som verkar ganska bra.Ojj, jag har ju redan sett den.. Just det, den är skit konstig, hon det handlar om e helt wierd.. Nuu fastnar jag här. Okej vi ses imorgon.

Kraaam Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar