fredag 18 maj 2012

Nicole "Hissar" och "Dissar"

Okej, nu är det så att jag kommer ha ett inlägg vad jag "Hissar" och "Dissar". Idag var jag på Väla med min pappa och jag tänkte gå in på "Zara". Den har ju precis öppnat och ja jag tycker dom har ganska fina kläder men gud vad jag blev besviken. För när man kommer in i affären är det riktigt stelt. Allting ligger så perfekt och det ser så överklassigt ut. Nääh sånt hatar jag, om det är något jag får panik över när jag går i affärer är när allting ligger perfekt, hänger perfekt och ja ni förstår. Plus att dom inte har den avdelningen där jag egentligen tycker har snyggast kläder. Så ZARA får en riktig diss av mig, fast jag ändå handla ett par shorts där.

Och om det är något jag ska Hissa på Väla är det Bikbok och Chili- Älskar båda affärerna. Bibk är nog verkligen men stil, plus att hattarna där är gansk coola:) Sedan Chili har skit snygga saker, allt från tavlor, soffor, bord ja allt. Ja det är riktigt bra affärer. Så dom får en Hiss av mig:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar