fredag 18 maj 2012

Homework..

Vilken jobbig dag det har varit. På förrmiddagen var allt helt lugnt, jag och pappa gick runt på Väla och Ikea. Men mot eftermiddagen vara jag och dansade och kände min jätte seg i huvudet. Sen blev jag jätte irriterad på eftermiddagen. Men jag är så stressad och kan inte hålla koll på min vardag. Jag brukar alltid ha koll på grejor och det är alltid mina kompisar som ringer till mig om tider och allt. Men nu känner jag att jag inte har koll på nånting och jag får panik när jag inte har kontroll. Har fullt med dans och det börjar närma sig föreställning och en massa läxor. Och därför har jag inte prioterat bloggen för jag inte haft någon ork eller tid. Försökte plugga innan men nej det gick bara inte. Jag kunde inte koncentrera mig. Jag har så mycket att tänka på. Men jag ska inte klaga. Om jag inte hade haft så mycket dans hade mitt liv varit så extremt tråkigt. Det är sånt här jag tycker är kul det är sånt här jag vill hålla på med. Det är bara läxorna som tar kol på mig. Men nu har jag lovat mig själv att ta den lugnt och ta en dag i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar