söndag 13 maj 2012

En vanlig Söndag.

Vilken Söndag, nej varför sa jag så? Det har varit som vilken Söndag som helst. Modern dans, promenad hem, kompisar och nu lite middag. Egentligen är Söndagar så himla tråkig men dansen gör den så mycket roligare. Annars vad har stått på schemat för er idag? Baka, rensa trädgården, ta en lång promenad men hunder? Nej jag vet inte men ni vet såna vardagliga grejor. Nästa vecka alltså denna veckan som kommer väntas det bara 3 riktigt tråkiga skoldagar. För på Torsdag och på Fredag är vi lediga. Vet inte vad anledningen ligger men jag tackar absolut inte NEJ. Så på Torsdag ska jag och pappa sticka tidig och köpa lite saker till mit rum. Tro mig det behövs. Sen får vi se vad som händer på Fredagen. Men annars denna veckan och veckorna framöver kommer jag hänga mycket på teatern nere i stan eftersom vi ska snart ha våra uppvisningar. Men det är absolut inget jag klagar på.

Men ni får ha en sån bra Söndag kväll så hörs vi av mer i veckan.
Ser ni min ådra uppe i pannan på bildern? Man ser den inte mycket men på vissa människor kan man se det tydligt när dom leér eller skrattar. Jag tycker det är jätte obehagligt..Ussch..
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar