söndag 13 maj 2012

Om just One Directon bandet.

Satt nyss och tittade på massor av videos på One direction. Ni vet det där bandet, ett pojkband för dom som kanske inte vet. Jo dom har ju varit i Stockholm i några dagarna nu. Folk är ju helt galna. Står ute på gatorna i flera timmar precis utanför deras hotel. Jag menar var kommer dom? Jo visst dom får se dom men allvar om man ska träffa dom tycker jag inte man ska stå och skrika. Man ska prata med dom och fråga en massa. Jag är inte extremt stort fan men om jag hade börjat lyssna på deras låtar tror jag att jag hade blivit besatt. Dom är ocskå extremt snygga. Men jag har själv bestämt att inte bli värsta fanet för jag känner då kommer jag ändå inte kunna träffa dom eller nånting och då blir man så extremt iriterrad. Om man ska ta exempel nu, innan jag jag var sånt jätte fan av Twilight, ni vet Bella och Edward. Så varje gång dom åkte till Sverige träffade jag aldrig dom och man vill det så gärna. Det är en hemsk känsla. Och man vill inte känna så. Men ni som är helt besatt av One Directon det är jätte roligt att ni är det men seriöst om ni någonsin träffar dom stå då inte där bara och skrik. Be om en autograf, verka lite intresserad. Jag menar om vi ser det från deras sida dom sitter vid ett bord och massor av fans kommer och vill träffa dom. En efter en kommer fram alla gråter skriker, svimmar ja allt och plötsligt kommer det fram en tjej/kille som inte gråter eller skriker och ställer massor frågor och verkar ganska lugn, intresserad och engaread. Jo då tänker dom säkert gud vad schysst tjej/kille. Äntligen någon som inte freakar out. Nu säger jag att alla är inte såna som gråter och sånt men det finns en hel del såna. Jag menar det var till och med en tjej som visade sina bröst? Herregud lägg ner. Nu säger till och med deras vakter att dom kanske aldrig kommer tillbaka till Sverige pga att dom inte får någon lugn och ro. Så lägg ner ! Om alla One Directon fan verkligen bryr sig visa då lite respekt ! Sen säger One Directon bandet att "Ja man får verkligen en kick när man ser alla står och skrika". Jo det är jätte roligt att ni står där och skriker och så men inte alltid? Jag tror till slut också att dom tycker det är lite jobbigt. Nej, jag ville bara berätta hur jag tyckte om det hela. För det är ju en sån stor nyhet och jag ville bara kommentera det. Men jag hoppas verkligen att One Directon kommer hit här fler gånger men kanske lite mer ostörda nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar