fredag 9 mars 2012

Saknar er.

Nu är pausen över. Det var skönt men jag saknar bloggen.
Har nu tandställningen och det känns inte så farligt. Kanske inte är så snyggt men dom flesta säger att jag passar i det. Men jag har inte tagit någon bild så ni får vänta. Det har annars inte hänt så mycket. Har haft ganska mycket att göra i skolan och så. Idag fick vi våra omdöme så när jag och Emma kom hem till mig tittade vi på dom. Blev jätte glad över mina resultat. För en halvtimme sen stack Emma hem men jag ska till henne sen igen. Snart ska jag och pappa äta på Basilika sen ska pappa sticka iväg till en kompis medans jag går hem till Emma och chillar lite. Eller vad man nu säger.

Imorgon blir det Helsingborg med vännerna. Ska bli jätte roligt.

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar