lördag 10 mars 2012

Sitter nu och tittar på en film som går på kanal 5, den handlar om bi. Ja men det är faktiskt rolig, till och med min pappa skrattar.. :) Har annars precis ätit kött med klyftpotatis och bea sås. Jag skrev det för att göra Filippa avundsjuk haha,;) Som jag kanske berätta igår var att jag var i Helsingborg idag med Emma, Filippa, Saga, Sofie och Alma för lite shopping. Eller inte för mig, eftersom jag är pank så blev det inget men det gör inget hade en härlig dag med min vänner och det betyder mest. Nu ska jag återgå till denna film och sen blir det väl melodifestivalen eftersom alla tittar på det får man väl också göra det.. Man vill ju liksom inte känna sig ute sen när folk står och snacka om vilken skandal det var när fel låt gick vidare till eurovision..Haha..


Förresten ska snart gör en video hur man sätter upp en donat i håret.. Får se om jag lyckas.
Förresten Grattis Sigge på 5 årsdagen:) Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar