måndag 5 mars 2012

Mot helvetet..

Ja det är precis det jag är.. Då kanske ni undrar vad menar hon nu ? Då ska jag förklara för er att jag ska få min fula tandställning imorgon. Jag vet en person som gillar det iallafall.. Men jag tycker inte det är snyggt. Eller jo på vissa ser det var charmigt ut. Men på mig?! Näää. Så imorgon och två år framåt kommer ni här och nu bara se mig med metal i munnen.. Aaah blir galen:S Pappa sa att han kunde köpa ett tåg till mig om jag ville.. Mina kompisar bara längtar till imorgon. Jag bara, jaha? Sen ska jag också leva på flytande grejor också. Härligt. Men vad tycker ni? Tycker ni det är snyggt med tandställning?

Kram

Jag lovar er att jag har fullt med såna här bilder.. Seriöst hur orkar vi? Haha:D
Förresten. Dante lämnar mig idag för att åka hem igen:( Jaja, tur att jag har Filippa som vän. Haha filippa det är inte därför jag är vän med dig.. Bara så att du vet:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar