onsdag 25 januari 2012

Oj vilken lång dag det har varit. Var ska jag börja ? Imorse ringde kl på 05.30, som ni kanske redan visste skulle jag dansa på teatern. Dom hade förredrag där så vi skulle vara underhållning eller vad man ska kalla det. Det var roligt iaf för vi var klädda som affärskvinnor. Så när vi kom till skolan med skjorta, kavaj och rött läppstift undrade ju alla vad vi hade varit, "Ni vet vi hade affärer att sköta", haha det var roligt !
I skolan gick vi till 15.00 så på eftermiddagen var jag så övertrött så jag kunde inte konsentrera mig på nånting. Till exempel på matten jobbade jag lite.. Men hade så sjukt ont i ryggen så var tvungen att sträcka och så ni vet.. Men vi hade kul och skrattade mycket;) När jag kom hem hann jag vila lite innan jag stack ner till becky för att lämna tillbaka kavajen. Sen gick jag direkt till soffan och somnade. Fy fasiken vad skönt det var !
Såå såg min dag ut, har er också varit lika långa ?

Jag hoppas att den har varit bra iaf.


Ursäktar bilder.. Bildbrist !
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar