tisdag 24 januari 2012

Röda naglar och en bok.

Efter ett år att inte ha målat mina naglar.. Okej nu överdrev jag lite, så lång tid har det inte gått. Men efter några månader pallade jag äntligen jag på mina naglar. Men jag gjorde inte riktigt det för att jag orkade, gjorde det pga vår dans imorgon. Det blir snyggt liksom. De blev en mycket snygg röd färg. Har inte tagit foto på det än, men det kommer i veckan. Annars har jag bara läst i min sjukt braaiga bok. Asså jag är helt deppig. Det är "Vampire academy", den första då alltså. Läser den på engelska trodde det skulle vara för svårt men nej det är vissa ord man kanske inte förstår men man vet vad som händer. Var först tveksam till boken, men Emma hade läst den eller hon har typ läst alla. I några veckor fick man då höra hur dempimerad hon var eftersom böckerna var så bra. Så nu vågade jag på mig den och tycker den är as bra ! Inte för att jag har kommit så långt, typ till sida 100 men, men. Längtar till slutet, jag har hört att där är den bäst ! Okej nu blev det lite för mycket babbel om böcker. Men har änå inte gjort så mycket idag. Ska snart ner och hämta en kavaj hos syrran sedan bär det av till sängen och ska försöka sova. För det blir ju en tidig morgon imorgon....


Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar