onsdag 25 januari 2012

"Sommaren 2011"

Hej igen !
Jag tittade igenom lite i albumen på datan och såg några bilder från "Sommaren 2011", åhh vad kul man hade. Inte för att jag har tråkigt nu heller men man var så brun och det var så fint väder. Såklart sommarlov som är underbart !



Filippa & Emma sov över.. Ser ni hon ser helt koko ut..
Men det är hon inte jag LOVAR ! Du är bäst på att ha kul Filippa:)

Var på kalas hos Emelie. Åt dom här underbara cupcaksen.


                                     Jag, Emelie, Hanna och Emma påväg till Filippas kalas. Vi alla fick en färg vi skulle ha på oss:) Jag fick lila som ni kanske ser:)
 Var ute och fotade med Emma och Sofie, solen var helt fantastisk !
 Var i Danmark med Pappsen !
 En vanlig strand dag med vännerna ? Eller ..Kommer inte ihåg ?
Var med och dansade i karnevalståget ! Riktigt roligt faktiskt:)


Kram Nicole


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar