söndag 22 januari 2012

"Hunter"

Heej !

Sitter här färdig och väntar på att pappa ska göra sig klar. Om en timme eller så ska vi åka till min syrra i Lund för att hämta mina "Hunter" som hon handlade i London. Ett par rosa:) Längtar till jag får ta på mig dom ! Vid 15.00 ska jag iväg och dansa några timmar. Jag kom på att på Tisdag ska jag sticka till Tandläkaren eller rötgen för att röngta mitt huvud.. Eller ja, jag ska få tandställning så då måste man röntga sig..:/ Jag ska vara där 07.45 så det betyder att jag måste upp tidigare och på Onsdag ska vi ha en liten dansuppvisning på teatern och vi ska samlas där 06.30 ? Så det betyder att jag måste upp 05.15. På både Tisdag och Onsdag går vi till 15.00 på skolan. Jag kommer säga till mina lärare att jag kommer vara ett lik som vandrar runt och halvsover. Så om jag inte bloggar så är det för att jag inte har tid eller är helt döööd ! Ha det bra.





Original Gloss



Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar