lördag 21 januari 2012

"Jag lever"

Hej !

Min uppdatering har inte varit på topp, jag vet ! Men ska försöka komma på bannan igen.
Iaf idag så har jag dansat. Åhh vad jag har saknat det. Det var riktigt härligt att bara få röra på både armar och ben och känna musiken i hela kroppen !:)

Efter dansen stack jag hem till mamma och duschade och sånt sen kom pappisen och hämtade mig. Vidare åkte vi till "Hemmakväll" för att hyra film till nu ikväll. Ja då kanske ni undrar "Vad händer kväll?", det blir en mysig myskväll med Emma och Filippa. Först skulle det vara jag,Emma,Filippa,Sofie och Saga, men Saga och Sofie hoppade av. Men om man inte kan så kan man inte. Det blev tre filmer, kommer inte riktigt på vad dom heter.. Dom verkade iallafall vara bra. Nej nu ska jag ta disken och sedan hoppa i mina myskläder. See you later.





Kram Nicole

P.s Vad händer med snön..? Hade den tänkt sig att stanna eller inte ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar