söndag 22 januari 2012

Jag som är så förvirrad har inte berättat om hur jag hade det med den där filmkvällen med Emma och Filippa. Vi tittade på en dans film som heter "Step up 3D", den var så sjukt häftigt ! Alla dansa riktigt,riktigt bra. Jag fattar inte hur man kan kontrollera sin kropp på det sättet. Det är värd och se om man gillar dans och musik ! Efter att vi hade tittat på film satte vi oss i mitt uterum och snackade..Engelska? Haha, fråga mig inte varför. Vi snackade om allt, oseriöst..Eller Filippa? Haha ! :) " I wanna see the turtles!", haha vad roligt vi hade:) Man måste verkligen ha såna tjejkvällar oftare. Ja, detta blev ett mycket förvirrat inlägg men eftersom jag är förvirrad blir att förvirrat..Nu blev det lite mycket "Förvirrat". Men hörs.



Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar