fredag 13 maj 2011

Moi is feeling good;))

Åh! Blogger har inte fungerat alls bra nu.! Först igår så hade jagskrivit ett inlägg med det lade tydligen aldrig in på bloggen och senidag när jag skulle blogga ja då funkade inte bloggers hemsida! Fatta störigt.
Men iallafall så är jag frisk igen eller inte helt är fortfarande förkyld och så men jag mår mycket bättre.
Så eftersom jag mådde bättre så gick jag till skolan sista dagen på veckan det är fredag hela veckan för mig iallafall denna veckan^^

Efter skolan så gick jag och Sofie ut och fotade det var lite blåsigt men endå varmt och solen steg fram lite då och då alltså när det ville haha;)
Men kan inte lägga in bilderna för att jag har inte mitt USB och jag har heller inte något stick i datan. Men jag lovar att jag förmodligen kommer att fixa det imorgon.


Man börjar redan räkna ner till sommarlovet! Det är typ det enda jag tänker på nu;D Åh så härligt! Det är typ 1 månad och 2 dagar kvar:DD Inte alls långt ditt och dom sista dagarna ska vi ju endå inte göra så mycket. We like that!

Hör nog inte av mig mer ikväll för att då ska ja sitta framför tvn och myssa och kanske se talang tror jag eller det ska jag nog det går ju liksom inget annat? Men det var allt^^
/Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar