torsdag 12 maj 2011

Hej,Hej;))
Var ute med Emma innan;D Lite rastlöst var det haha. Eller så var det nog jag! "Jag har faktiskt ingenting att säga" det har blivit min nya replik och det säger jag hela tiden fråga Emma!? Jag sa det hela tiden och tyvärr så får jag ta och säga det nu också. Det har inte hänt ett skit dessa dagarna har suttit framför tvn och tittat på top modell. Det är ett riktigt sjukligs pogramm det går hela tiden och man kan inte sluta titta på det.
Kan inte lägga in bilder för att den där USB saken ligger hos pappa så får fixa det snart haha;D Och min damp dator han inte ett sånt stick utag:S störigt!

Men ikväll blir det melodifestivalen:D Så får vi se om tönten Eric saade går vidare mohaha! Gör han förmodligen..

// Tråkiga Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar