lördag 14 maj 2011

Hej,Hej bloggen.
Idag är det Lördag och jag ska nog sticka med mamma till väla och hon ska handla något.. kanske hittar något haha;)

Håller på att fixa och greja med min header men jag behöver verkligen hjälp jag vet inte riktigt hur picasa fungerar men det vet mina vänner. Så dom får hjälpa mig:D

Om 2 veckor så är det den stora dansuppvisningen på teatern! Förstår ni hur mycket jag längtar?! Jag är helt taggad.. Imorgon blir det modern danss fattar ni hur mycket jag längtar?! Jag vet inte vad som har flyggit in i mig men jag vill bara dansa! Men våra koegrafier är så himla roliga! Men får väl stå ut att vänta..

Men idag ska jag fixa bilder och sånt till bloggen eftersom jag fotade igår. Det blev faktiskt rätt så bra bilder:D Men det är så fint med alla fina blommer^^ Det finns gått om maskroser och socker nessler stavning? Haha.

Det var allt!
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar