måndag 30 maj 2011

i´m back:D

Ja ni ser rubriken. Den stämmer. Efter en härlig och rolig scen tillbringad på scenen i rampljusen har varit super kul! Men som sagt gick tiden fort och nu är det slut:( Nu får jag vänta hela sommarlovet:( Aja man vet aldrig när man står på en scen?
Nu väntar jag bara på alla bilder från showerna ska komma upp på rockbild.se! Vill se dom.
Pappa tog själv bilder med vår kamera men han sa att bilderna inte blev så jätte bra men men..
Nog om det..

Idag har jag varit i skolan^^ Det är bara 2 dagar kvar och sen så är vi lediga torsdag, fredag och måndag. Härligt! Kan det bli bättre?
Efter en långtråkig skoldag så fixade jag och mamma till tarassen. Mitt i allt ringde becki och frågade om jag ville åka long board. Såklart^^
Jag säger bara en sak fy för vad äckligt varmt det va haha:) Men som tur svanllade upp lite:D
Men nu sitter jag här och ska snart gå ifrån datorn för jag är grymt trött och hade kunnat sova nu:)
Så HEJDÅ!
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar