fredag 27 maj 2011

Tik,Tak,Tik...

Haloo!
Jag vet, jag har varit lite off från bloggen men man har ju också ett liv utanför internet också!
Men tänkte ha en liten bloggpaus eftersom vi har dansuppvisningar hela helgen och så.. Men om jag har tid att klämma in ett inlägg ska jag göra det..:)
Men jag kan iallafall berätta om min dag!
I skolan på elevmötet vad det en massa diskutioner så tillslut började jag skratta:) " Ett skratt förlänger livet" är det inte så?
Efter skolan stack jag hem och väl hemma ringde jag Filippa så satt vi och snackade lite. Mamma ringde lite senare och frågade om jag ville följa med till stan. Och jag vem tackar "nej" till det? Inte jag iallafall. Köpte inget eller jo ett par genom skinnliga strumpor. Senare drog vi oss till Ankaret och där handla jag lite mat till ikväll.
Men nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka lite lite snabbare för jag längtar grymt mycket till ikväll. Ja jag hoppas ni har förstått att jag har dansuppvisning ikväll, imorgon 14.00 ich 18,00.
Jag är riktigt taggad!
Men somsagts hörs om några dagar typ på Söndag så kommer jag förmodligen med bilder^^
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar