fredag 3 juni 2011

...........

...dålig uppdatering..
Inte konstigt. Min dator är seg och innan så ville den inte fungera. Men nu gör den det.

Tänkte berätta lite om gårdagen. Spenderade den med Emma. Vi hade picnik och det var super mysigt. Har foton men lägger inte in dom nu det får bli sen någongång. Vi spelade även lite wii. Vilka nördar vi va.. Stackars lilla Emma åt för mycket rabarber så hon fick magont! Haha:D Hon åt lite fler än mig för jag tåler inte så sura saker om man säger så. Jag blir bara knallröd i huvudet^^

Men det var det som hände igår me idag så har jag och pappa varit en tur i Helsingborg. Där satte vi oss och fikade. Senare gick vi runt i stan:D Inget handlat med tittade på en Long board.
Pappa har även varit och fixade med sina glasögon som han inte har så sätt så jätte bra i..

Men som sagt så har jag bilder som jag kommer lägga upp senare.
/NJ:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar