tisdag 30 oktober 2012

Random

 
Hittade ett par random pics på mina kompisars bloggar. Haha, gud vad mycket vi har varit med om.
Blir så glad av denna bilden. Råkade bli tagen när vi får en skrattanfall, rätt tillfälle att fota. Man är ju dock ganska ful på den, hehe.

Lite mer än ett år sedan. Alla mina eller dem flesta kompisarna.. Sov över hos mig. Det var dock lite trångt. Men det var jätte mysigt. (Alla är inte med på bilden)

Kommer ni ihåg? Exakt ett år sedan. Skoldisco. Tiden går fort. Vi hade nyss skolfest och då var det vår tur att hålla i det.


Nu tänker jag hoppa till ena från det andra. Sitter här med Onepiecen på och degar i soffan. Ska snart ta och göra lite matte.. Eftersom jag suger på det. I need to do it. Vare sig jag vill eller inte. Sen klockan 16.00 ska jag på dans till 19.00. Yees, ska röra på mig. Äntligen. Haha, nej men jag blir så lat. Liksom jag ligger här och degar. Så skulle det vara varje dag för mig om jag inte hade tränat 7 gr i veckan.
 
Idag kommer också Emelie och Emma hem från ven. Woop, wooop. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar