onsdag 31 oktober 2012

Ärligheten.

Eftersom jag är en sådan tänkande människa så kom jag på en sak jag ville skriva om. Jag gillar personer som är ärliga. Som bara kastar ut sig vad dem tycker. Alltså jag tycker det är så skönt. Nu ska man ju inte säga taskiga grejer eller så. Men jag tycker det är så skönt när folk är ärliga mot mig. Då vet jag liksom. Så slipper jag fundera på vad det är som är fel? Själv kan jag tycka att jag är ganska ärlig. Oftast hamnar jag i problem för det. Men vet ni vad? Jag är så jävla glad att jag är ärlig, hellre det är falsk. Om jag känner att något är fel eller känns fel säger jag det. Om min kompis frågar om tröjan sitter snyggt på henne så svarar jag ärligt. Så ja, jag gillar ärligheten. Jag gillar ärliga personer. Jag tycker att människor ska vara mer ärliga mot varandra. Säg vad ni tycker. Det kanske skapar problem men ni är iallafall ärliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar