måndag 1 oktober 2012

Inlägg till mina vänner.

Jag tycker det är så tråkigt att nästan inga av mina kompisar bloggar. Innan bloggade alla. Det var så spännande när man så att dem hade bloggat. Tycker så mycket om det. Man kanske inte hunnit snacka eller frågat vad dem har gjort då kan man snabbt bara gå in på deras bloggar. Man får ibland inspiration från allas olika outfits. Det är också kul att veta hur deras dag har varit, vad dem har gjort. Eller hur dem lyckas ta hand om sin hy så bra (vilket jag inte gör), att dem kommer med olika tips. Sen vet jag också att en hel del ta fina bilder och det är så roligt att titta på. Men du har nästan alla slutat. Det är bara jag typ. Men jag önska att dem började igen. För jag tycker det är roligare att läsa mina kompisars bloggar än att läsa känidsars bloggar. Jag vet inte riktigt varför. Men det är nog bara för man känner dem så bra. Så nu tycker jag att vi ska peppa mina kompisar att dem ska börja igen. Koooom igen nu! Jag vill ju ha något att läsa liksom. Man behöver ju inte blogga varje dag men någon gång i veckan liksom. Det vore skitkul..

Puss och kran, eran bästa Nicole.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar