måndag 1 oktober 2012

I'M THE BEST.

Jga lyckades med en slarvig knut i håret. I'm happy. Nej, men jag är helt lonely här hemma och hade inget att göra. Direkt när jag kom hem åt jag glass. Mina vänner dissade ju mig och hade bättre saker för sig än istället åka till Konsum, ni vet ben&jerry. Så jag satt här i min ensamhet. Jag packade och stretchade också. Insåg att nej nu får det vara slut på pinne ben. Men ja.. No comment, liksom. Nu den sista tiden har jag bara pluggat. Blev arg på min lärare idag och lyckades övertala han att vi inte skulle ha redovisning idag. I'M BEST. Räddade många ungdomars liv idag liksom. Tur att dem har mig.

Snart kommer mamma hem, egentligen känner jag att jag måste göra lite mer läxa men gör nog det ikväll istället. Jag skjuter upp det så kommer jag stå imorgon kväll med värsta panik attacken som valigt. Måste skärpa mig.


Lite vig har man blivit. Man kan ju ändå ta benet över huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar