tisdag 18 september 2012

SKOLDAGEN.

Hellooo,

idag har dett varit en riktigt tråkig fast rolig dag. På skolan hade vi säkerhetsmässa. Dianaskolan kom också. Så vi var jätte många. Vi träffade gamla klasskompisar också. SJUKT pinsamt. Det var helt stelt. Men det var många killar eftersom det är en fotbolls skola. Men själva grejen var helt tråkig. Det ända roliga var när vi fick träffa kriminella. Det var as coolt. Han som pratade hade suttit i fängelse 14 gånger. Men han är normal nu. Haha. Efter skolan cyklade jag och Emma in till stan. Skulle egentligen handla en skinn jacka. Men det är riktigt svårt för jag vill ha en fin. Sen vill jag inte ha likadan som mina kompisar. Så det blev ingen. Ska nog åka till Väla någon dag och titta.

18.30 ska vi till ett konfa möte. Får se om jag ska gå känner inte riktigt att jag vill. Men vi ska iallafall dit idag. Imorgon blir det tråkig vanlig skoldag. Fatta tomt det kommer kännas. Helt dött nu när inte diana skolan är där haha. Jaja, nu ska jag nörda datan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar