lördag 4 augusti 2012

Snack om allt

Hej,
Ligger i sängen nu som en död fisk. Jag har ändå blivit lite brun om benen. Varje sommar brukar jag bli som en svarting men denna sommaren har det varit dålig med bränna. Men det får jag ta igen nästa sommar tycker jag. Får massa rysningar när jag nyss tänkte på att vi snart börjar skolan. Alla dessa skit läxor som man ska ha nytta av i livet. Fast jag längtar ändå lite till den här galna stunderna när man är så sjuklig flummig. Äh, det är bara för härligt vilka personer jag umgås med. Sen är det faktiskt rätt roligt också bär det börjar nya också känner man sig så sjukt cool, man bara heey asså jag har gått här så sjukt länge och vet vem alla är och vet var allt ligger och kan vara som ett sär barn utan att någon tycker jag är riktigt läskig. Haha, det blev allt långt. Jaja, nu sa nyss pappa att det står som spö i baken där ute. Jag som hade tänkt och träffa Emma men då får vi bara gå in i stället.
Kram Nicole

Här får ni några skolbilder från mobilen. Villa sjuka människor. Haha:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar