lördag 4 augusti 2012

Be positive

Är jag den enda som tänker sjukligt negativt på kvällarna? Det är riktigt hemskt. Jag gör det nästan varje kväll och blir lite deppig. Eller riktigt deppig. Det blir heller inte bättre när man är trött fast inte kan sova. Men den senaste tiden har det hänt så mycket grejer. En del grejer jag är glad över att jag har varit med om en del inte. När jag har tänkt riktigt negativt har mina "riktiga" vänner funnits där för mig och pratat med mig. Jag har alltid varit en rätt så negativ person. Jag vet faktiskt inte varför? Det blev väl bara så? Men ibland säger jag till mig själv att sluta tänka så jävla negativt hela tiden. Men det har dock blivit bättre. Precis innan sommaren mådde jag kanske inte på topp men när sommaren kom så träffade jag nya människor. Och jag börja umgås med härliga personer som är mycket positiva och stöttar alltid mig. Visst har jag förlorat några men samtidigt så har jag fått nya glada människor i mitt liv. Det känns verkligen bra. Men sen på kvällen tänker man så himla negativ och bara vad har jag gjort som är så jävla fel?! Men vet ni vad kasta bort problemen. Om ni har något problem kasta bort det. Så brukar jag tänka. Men ibland måste man ju få deppa och må dåligt. Nu börjar sommaren ta slut och det är då jag bara längta till dansen. Jag mår faktiskt sjukt mycket bättre när jag dansar. Man märker som på person att jag blir mycket gladare och positivare. Det får mig på andra tankar och man kan uttrycka sina känslor liksom. Ja det känns bara så underbart. Men hur har er sommar varit? Har ni nånting som får era tankar på ett annat ställe?

Kände bara för att skriva av mig lite. Det känns så skönt när man får det.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar