söndag 19 augusti 2012

PERSONLIGT BREV TILL DIG -A

Hej,hej.

Jag är trött på dig som skriver och vill förstöra för mig när det gäller PLL. Jag vet inte vad du håller på med? Men du kanske gillar att lägga mycket energi på att förstöra. Är det kul? Känner du det i magen? Ja, men iallafall du lyckas verkligen inte så bra. För det här med att Mona hamnar i psyket? Ja, det gör hon men varför skulle hon vara A för det? Bara så att du vet ligger mina två andra kompisar förre dig och det du skriver.. att Mona är A då får du tänka lite.. Så nu kan du verkligen inte förstöra mer. Eller ska du komma med en annan idée nu?

Jaja, är trött på dig och du kan sluta nu.

Till något annat. Jag har bara snart en dag kvar av mitt sommarlov. Riktigt hemskt. Tänkt gå upp tidigt, gå och lägga sig tidigt. Skit alltså. Men det ska blir kul att se nya människor. Men man tröttnar efter en vecka. IT'S SUCKS. Men vad ska man göra, man måste ju..

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar