söndag 19 augusti 2012


För några dagar sedan tog jag några awesome bilder på solnedgång. Dem blev faktiskt riktigt fina. Jag gillar dem.

Iallafall, idag efter trädgårdgillet som det heter åkte jag ner till stranden med Emma&Sofie. Svalkade av mig lite i det varma vattnet (22,5 grader). Det var faktiskt riktigt skönt men det var jätte mycket vågor. Vi stannade inte där sålänge för det blåste jätte mycket och det började blir molnigt. Så då gick vi och lade oss på en gräsmatta utanför Sofie och åt cucvakes. Vi allmänt snackade också. Tillslut hamnade vi hos mig och gjorde ingenting. Jo, ni såg nog i något inlägg att vi höll på med domoni effekt. Hehe, vi suger. Man råkade putta till det hela tiden så alla ramlade. Jaja, mamma kallar på mig "du mååååste taaaaa iiiiiiiin alllllaaaaaaaa glaaaaaas i diiiiiiiiskkkkkkmaskiiiiinen som stååååååår i dit ruuuum", man bara ja jag fattar ?

Kram, Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar