torsdag 2 augusti 2012

Gissa vart jag har varit.

Haaaaaaj bloggen,

Gissa var Nicole Jensen har varit idag? Jo i ett stall, bland massa hästar! Jo det är sant! Min kompis Saga har en egen häst och jag fick hänga med henne idag. Jag red några metrar till hästen stannade. Haha. Den gillade väl inte ha en oprosessionel människa på ryggen. Men hade dock jätte rolig och är riktigt sugen på att hänga med fler gånger. Jordan var så gullig. Innan jag var i stallet hade jag och saga en picknick. Vi fotograferade också en hel del. Bilder kommer imorgon. Om ni går in på sagas blogg kan ni se hennes nya header som jag har tagit..;) Blev faktiskt nöjd.

Ja, nu börjar jag bli sjukt trött i fingrarna. Imorgon kommer Emelie hit också ska jag hjälpa henne med hennes header.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar