fredag 3 augusti 2012

Det blev inte så vackert ändå.

Nu kommer sommaren. När man börjar skolan om typ 19 dagar? Känns ju bra ju. Eller inte. Emelie är påväg hit och vi hade tänkt sticka ner på stranden. Men jag är faktiskt inte riktigt sugen på att bada och så eftersom det är säkert inte mer än 18 grader. Denna sommaren har jag blivit en riktigt mes när det kommer till att bada. Men jag hatar bada i kallt vatten. Jag ser ingen nytta? Man bara lider ju mer man doppar. Så jag kommer väl inte bada idag. Tror jag. Förresten bilderna från igår ska jag fixa ikväll. Det är extremt många. Plus att jag ska göra header till Emelie vilket inte är det enklaste. För det är så lätt att andra blir onöjda.. Men nu måste jag verkligen gå.

Jag vet det blev inte så jävla vackert endå. Man ser ut som en uppstoppad docka. Fast om man bort ser ansiktet tyckte jag håret var väldigt snygg. Visst har jag rätt mörkt hår? Tyckte det var jätte fint.
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar