lördag 11 augusti 2012

Dag 6- vad för klädstil jag gillar.

Hej,

Egentligen skulle jag gjort en videoblogg eftersom det var dag 6 men det blir så himla svårt med videoblogg och det går bara åt skogen. Så jag tänkte istället skriva om just vilken klädstil jag gillar.

Innan var jag väldigt mycket för söta klänningar och kjolar. Vilket jag kan tycka är mycket gulligt nu också. Men asså jag tycker det börjar bli rätt tråkigt. Att vara så himla sött klätt hela tiden. Jag tycker det börjar bli lite snyggt med coolare stil. Som typ sneakers och sånt. Det är lite svårt att förklara. När man är i den åldern som jag är i är det svårt att hitta sin egen stil. Man är rädd för vad andra ska tycka eller så är det mycket grupptryck. Vilket jag skiter väldigt mycket i. Jag klär mig i det jag tycker är bekvämt och snyggt. Men nu vet jag inte riktigt. Jag vet vad jag tycker är häftigt men vet bara inte var jag ska köpa när jag väl står i affären. Kanske lite swag stil? Är det så det heter? Jag tycker bara att det är så himla awesome. Det är svårt att veta vad man vill och tycker är snyggt. Men jag börjar falla för den stilen..

Kram Nicole

Ni kanske ser en bild på bloggaren keela där nere. Hon har rätt så mycket eller jätte mycket swag stil. Vilket jag kan tycka är för mycket men jag gillar det bara. Det är awesome men det gäller bara att våga sticka ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar