lördag 11 augusti 2012

Dag 5- Mina intressen. Blev försenad. Gick inte att publicera igår.

Ett av mina största intressen är dans. Det är verkligen nånting jag brinner för. Jag har gått på jätte många sporter men dans stod och står närmast mitt hjärta. När jag var lite var jag väldigt mesig och blyg, man skulle aldrig kunna tro att lilla Nicole skulle stå på en scen när hon blev stor. Men jag visade att det kan jag visst det. Dans betyder väldigt mycket för mig. Det får mig att känna mig lugn och rensa mina tankar. Och jag har alltid kul. Ibland tänker man usch jag känner mig inte alls go på att dansa men sen när man kommer dit så blir man så himla glad. Så det är verkligen något som är skit kul. Alla borde dansa, enligt mig då. Man ger så mycket glädje liksom. Sen om man kanske har ett par trä ben och aldrig skaka rumpan är det inga problem. Det kanske kan vara svårt men det är ju så himla roligt.

Så jag hoppas att jag inte tappar intresset för denna sport !

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar