söndag 22 juli 2012

Min Helg med text.

Jaaag vet.. Dålig uppdatering. Men dampiga blogg appen funkar ju inte alls. Annars hade jag bloggat dubbelt så mycket. Men sånt är livet. Iallafall i fredags var jag på en jätte mysig tjejmiddag hemma hos Emelie. Hon hade fyllt år så man fick ju göra lite party. Hade riktigt mysigt och det var mycket trevilgt att träffa alla. Jag och Emma stannade kvar och sov över. Klockan 23.00 stod vi och satte upp ett tält i trädgården, haha. Riktigt mysigt faktiskt. På Lördagen hände väl inte så jätte mycket. Stannade kvar hos Emelie till 14.00 någon gång. Körde sedan en runda med pappa. Hoppade av vid Emma. Stannade där ett tag innan jag åkte hem. Och idag är det Söndag det betyder min syster födelsedag. 22 hela år. Tänk för åtta år sedan var hon lika gammal som jag. Hehe, känn dig gammal. Nej jag skoja bara, älskar dig.:) Morgon dagen berättar jag i ett annat inlägg. Jag ska iväg på semester men var?

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar