söndag 22 juli 2012

Äventyr.

Jo, imorgon ska jag ut på äventyr. Emelie och hennes familj har en stuga någonstan vid bromölla. På en ö, ni får gissa vilken. Hehe, nu får ni allt en utmaning. Iallafall, ska jag och Emma ta tåget dit där imorgon och kommer hem på Onsdag. Dem har en gäststuga och jag, emma och emelie ska sova i. Det ska bli riktigt myyysigt. Cykla runder, ha picknick och fiska och såna roliga grejer. Men jag har bara ETT problem. Det är såhär jag kommer inte kunna blogga. Så två hela dagar får ni klara er utan mig. Men det tror jag ni fixar? Annars får ni gå in på emelies blogg för hon kan nog mobil blogga? Men om vi inte hörs imorgon gör vi det på Onsdag istället.

Foto: Nu blir det att sova i tält med beeeestieeesar ;D http://instagr.am/p/NUUI2zuHfr/


Kraaaam Nicole

1 kommentar: