fredag 29 juni 2012

Vilka osociala vänner jag har som inte svarar på mitt fina sms.. Fåår daamp. Jaja dem lär väl se det så fort dem ser detta. Iallafall var vi på hamnkrogen innan med Emmas pappa, Åsa, Astrid och min pappa. Emma e ju tyvärr i Spanien och var alltså inte med. Det var mysigt. Lilla Astrid var tvungen att spring hela tiden, haha så sööt. Men nästa gång är Emma med. Fredag nästa vecka  ska vi ditt hem till dem.

Annars får vi se vad som händer imorgon. Det beror på om mina kära vänner änns kommer röra mobilen idag eller imorgon. Haha, jaja. We'll see.

Bjuder på några bilder på mina vänner eller ja dem närmaste..:) Vi e knepiga, knasiga, rolig, snälla, flummiga, ordentliga men vi bjuder iallafall på oss:D Haha.

Jaaag&Emelie

Sofie,Jag & Saga

Emmaa&Soofie

Emma, jag &Emelie

Jaaag, Emma & Sofie
Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar