fredag 29 juni 2012

Dans, dans, dans, dans, dans, dans...

Sorry för att jag inte bloggade igår. Jag har så mycket dans att jag inte håller koll på nånting. Det börjar närma sig karneval och jag ska dansa alla 3 dagar och det e typ 6-7 danser jag ska hålla reda på. Samtidigt ska jag hålla igång bloggen men jag vill även ha lite sommarlov också. Men nu ska jag försöka hålla igång det här för jag har inte dans förren på Tisdag så det e sköönt:) Men snart ska jag iväg till mamma där jg ska möta upp mammas kollega som sk sy mina karnevalskläder. Det blir enkelt detta året vilket e skönt för jag har alltid haft problem varenda år vad jag ska göra för kläder. Men nu e det solklart. Vi får se vad som händer sen stannar nog där ett tag.

Till något helt annat. Jag har ju tandställning.. Det låter till och med för jävligt.. Iallafall i morse råkade en av mina gummiband gå av. Typ gå i sönder? Tandläkaren sa om något går i sönder eller så skulle man inte få panik men asså.. Ja Emma vet du? Hände det dig? Jaja, slut på tandställnings prat. Nu ska jag gå.

Kram Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar